Ifunds is gevestigd in het
Smart Data Center
op Wattbaan 1
3439 ML te Nieuwegein
Wij zijn Ifunds en wij werken voor goede doelen en ledenorganisaties. We doen graag zinvol werk en creëren sociale impact door de inzet van slimme cloud-software oplossingen, gebaseerd op het rijke platform van Microsoft (Dynamics, Azure, PowerApps, Power BI). Met deze producten en dienstverlening helpen wij onze klanten, allemaal non-profit organisaties, meer sociale impact te realiseren. Dat is wat ons drijft. Of je nu donateurs, vrijwilligers of leden hebt… Of je subsidies verstrekt, fondsen werft of contributies int… Met onze CRM-oplossing Engage 365 worden alle processen van onze klanten (wij noemen hen social heroes) volledig geregeld en ondersteund en ontzorgen wij onze klanten in hun digitale transformatie.
Zo zijn wij dagelijks maatschappelijk betrokken en maken we samen de wereld een stukje mooier en leuker. Daar zetten we ons elke dag weer de volle 100% voor in en daar zijn we trots op.
Wie ben jij?
We zijn op zoek naar ervaren Dynamics 365 cosultant, allemaal werkzaam binnen de afdeling Delivery. Wij maken graag een persoonlijke match, om te bepalen welke rol je het beste past. Zo zijn we op zoek naar:
De (Technisch) Implementation Consultant zorgt voor het ‘onboarden’ van nieuwe klanten op ons product Engage 365. Dit doe je in een projectteam samen met de klant. Een project kent een doorlooptijd van zo’n drie maanden en het doel is de klant geruisloos live op ons product te brengen. Je kent Engage 365 als je broekzak (dat leren we je uiteraard) en je richt het product zo in dat de klant het omarmt. Je begeleidt de klant rondom de adoptie van ons product. Je geeft trainingen en zorgt dat de klant er als een zonnetje mee kan werken. Je werkt aan drie projecten tegelijkertijd, maar niet in gelijke fasen. Het is dus nooit saai. Bovendien heb je veel contact met collega’s van Managed Services. Want na live-gang nemen zij het stokje van je over, al blijf je altijd betrokken bij de verdere doorontwikkeling en mogelijkheden bij jouw klant.
De (Technisch) Consultant Managed services is aan zet als de klant live is gebracht. Conform de SLA zorg je ervoor dat klanten Engage 365 goed kunnen blijven gebruiken. Dit doe je door het verhelpen van problemen, het doorvoeren van wijzigingsverzoeken of op andere wijze het systeemgebruik te optimaliseren. Je bent de technische vraagbaak (soms zelfs: houvast) voor de klant en je vindt het leuk de klant technisch te ontzorgen zodat de klant het maximale uit het systeem kan halen. Belangrijk hierbij is goed te doorgronden of het product daadwerkelijk aangepast/geconfigureerd moet worden of dat het een kwestie van ander of beter gebruik van het product is. Adoptie is hier een belangrijke begrip en de klant moet dus goed aan de hand genomen worden. Soms vraagt een klant of een consultant voor een aantal dagen op bij hen op locatie kan komen werken om meerdere changes tegelijk op te pakken.
Je wil de klant helpen. Sterker nog: blij maken, zodat de klant zich kan focussen op hetgeen écht belangrijk voor hem/haar is. We noemen dat het empoweren van social heroes.
Wat breng jij?
Je hebt bij voorkeur aantoonbare hands-on ervaring met Microsoft Dynamics 365 CE
Je hebt goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en het liefst ook Engels
Wat bieden wij
Onze collega’s zijn onze kracht: wij stimuleren hen om hun talenten en capaciteiten volledig te benutten en verder te ontwikkelen. We werken aan prachtige goede doelen met elkaar in een professionele Microsoft omgeving waarbij plezier deel uitmaakt van ons succes.
Ben je enthousiast, reageer dan snel! Graag ontvangen we je CV en een korte motivatie waarom jij onze nieuwe collega gaat worden.